Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gondolkozz, legyél vegán!

Gondolkozz, legyél vegán!

A hal nem úszó zöldség

2015. március 13. - Go Vegan

"Vegetáriánus vagyok, csak halat eszem" - hangzik el gyakran. Bocs, de akkor egyáltalán nem vagy vegetáriánus, mivel a hal is állat, nem pedig úszó zöldség.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://legyelvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr537265313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Uf 2015.03.13. 18:09:51

Akik csak halat vagy csak csirkét esznek és más húst nem, azok valamilyen semi-vegetarian (félvegetariánus) étrenden vannak. Pl. vannak olyan emberek akik bizonyos húsokat nem tudnak megemészteni. Ettől függetlenül is valamennyire divatosak ezek a változatok.

en.wikipedia.org/wiki/Semi-vegetarianism

Go Vegan 2015.03.14. 09:49:29

@Uf:
Persze én is ismerem ezeket a semi-vegetáriánus étrendeket. Arra gondoltam csak, hogy egy csomóan büszkén hangoztatják, hogy ők vegetáriánusok, és mennyire figyelnek az állatokra, mert csak halat esznek.
Ez vicces, mintha a hal nem lenne állat.
"De azt már nem bírom ki, hogy azt se egyek" - jön a válasz általában.
süti beállítások módosítása