Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gondolkozz, legyél vegán!

Gondolkozz, legyél vegán!

I. VEGÁN FOOD FEST a helyszínen

2016. június 19. - Go Vegan

Az esemény facebook oldala itt érhető el.

Persze hogy elmentem, hiszen nagyon örülök neki, hogy van ilyen rendezvény, ahol megismerhetik az érdeklődők a vegánságot, megkóstolhatják a vegán kajákat, sütiket, turmixokat. Illetve szuper, hogy mi is ki tudunk menni street food festre úgy, hogy nem kell minden egyes bódénál végigmenni az étlapon, hogy mi miből készült, és ennek ellenére a végén maradjunk annál, hogy sült krumpli meg csalamádé, amit enni tudunk (jobb helyeken még egy-egy szelet kenyér vagy a rizs is ott van, mint lehetőség).

Szóval nagy reményekkel indultam, de nem felhőtlenül boldogan értem haza. Nem is a látogatók számával volt a baj, örülök, hogy egyáltalán valaki elmegy egy ilyen eseményre, és ahhoz képest még egy-egy standnál sorban is kellett állni. De iszonyatosan magas árakkal találkoztam. Ami szerintem elég nagy gáz. Mert ugyan minden finom volt, amit ettem és ittam, ezt is le kell írnom, de miért került ez ennyibe? Ezt tényleg nem értem. Olyan érzésem volt, hogy ez különleges kaja, ami még egészséges is, és az állatokra is vigyázunk velük, akkor el lehet kérni bőven ennyit is. Egy szelet torta 850Ft, egy hagymás szejtánnal töltött lepény 1500 Ft? Én megvettem, mert tudom, hogy finom (bár azért bennem volt a felemás érzés), de aki kísérletezni érkezett, az sosem fog ennyit kifizetni, mert ennyi pénzért én sem kockáztatnék. Biztos ott van a bérleti díj, nem látok a dolgok mögé, de meg lehetne próbálni ennél olcsóbban. Ne legyen az az ember érzése, hogy vegánnak lenni luxus, hogy ez sokkal többe kerül, mint a "normális" étkezés, mert valójában egyáltalán nem az. Ne riasszuk el ezzel az érdeklődőket.

Viszont minden elismerésem és köszönetem a szervezőké, kiváló ötlet volt egy ilyen tematikájú esemény megvalósítása. Nagyon remélem, hogy jövőre is lesz ilyen!

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

A bejegyzés trackback címe:

https://legyelvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr638823602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása