Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gondolkozz, legyél vegán!

Gondolkozz, legyél vegán!

Mi történik egy húsgyárban?

2013. augusztus 11. - Go Vegan

Eddig nem volt sok videó, pedig rengeteg van a neten, ami bemutatja, hogy mi folyik ezekben a húsgyárakban.

Ez egy olyan, ami 61 másodpercben bemutatja az összes haszonállatra (szárnyasokra, emlősökre) váró tortúrát.

Ez a film több hosszú anyagból lett összevágva, amelyek külön-külön foglalkoznak velük - én már mindegyik jelenetet láttam jóval részletesebben is, és be fogom majd tenni ide is az összes videót szép sorban - ezt gondolatindításnak szántam.

Fontos: iszonyú durva jelenetek láthatók a filmben, nagyon gyorsan egymás után, ezért csak később lesz borzalmasan rossz érzésünk, amikor végiggondoljuk a látottakat, vagy visszatekerünk egy-egy jelenethez és újra megnézzük, mert elsőre nem hisszük el... De bírjuk ki, nekik sokkal rosszabb. Ahogy Yourofsky mondja, ha megesszük a húsukat, akkor nézzük is végig (én is megettem régebben, megérdemlem, hogy lássam).

Az alaptanulság pedig az, hogy az ember a legrohadtabb élőlény. A legmocskosabb faj az egész Földön.

A bejegyzés trackback címe:

https://legyelvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr265456760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása