Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gondolkozz, legyél vegán!

Gondolkozz, legyél vegán!

Nyugodjanak békében!

2017. november 01. - Go Vegan

Ezekben a napokban biztosan sokan megemlékeztek elhunyt cicátokról, kutyátokról, egyéb szívetekhez közel álló házi kedvencről.
Halálukkal ők is elvisznek egy darabot a szívünkből, hiányuk pótolhatatlan, csak az idő és esetleg az új társak tudják enyhíteni a fájdalmat.

Égjenek a mécsesek szeretett állatkáinkért is, reméljük, hogy olyan helyen vannak, ahol legalább annyira jól érzik magukat, mint velünk!

És égjenek a milliónyi rengeteg állatért is (a fejlécben is gyújtottam nekik egy gyertyát), akik azért haltak meg, hogy mi élhessünk - és köszönjük meg nekik ezt az áldozatot azzal, hogy az élő társaik megkapják tőlünk a tiszteletet, és nem tárgyként kezeljük őket!

rip_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://legyelvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr6713141770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RékaVegan 2017.11.05. 08:46:19

Sajnos, tudom,hogy milyen érzés elveszteni egy barátot, hiszen imádom az állatokat és rengeteg állat él körülöttem,ami persze hatalmas felelősség, de ha úgy nézem, sokkal több boldog pillanatot kaptam már tőlük, mint bosszúságot, mint például tiszteletet, és szerintem csodálatos, hogy állat tud ilyen erősen tisztelni egy embert,mert mondjuk a birkák (nem birkáim,ők a saját maguk birkájai, szabadok) ugyan úgy tisztelnek,mint a kutya, de persze én már nem is teszek közöttük különbséget, sőt, talán még az emberek is egyenrangúak velük, bár ők nem bűntelenek. Szóval nagyon sok állattal élek,és sajnos rengeteg barátot veszítettem el az évek során, a szám, amennyire talán emlékszek az a 10 ( Shira juh, Alyth juh, Dorka juh, Pocak kutya,Rexi kutya,Lili cica, Béla nyúl,Herceg kakas, Bözsi tyúk,Gedeon gőte), igen, sajnos ez egy nagy szám, és még nem is biztos,hogy ennyi az annyi.
süti beállítások módosítása