Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gondolkozz, legyél vegán!

Gondolkozz, legyél vegán!

Elfogták az óbudai macskanyúzókat

2017. augusztus 06. - Go Vegan

Mai hír - nekem a legfontosabb a sok közül.

Megvannak a rohadékok, akik ezt tették szegény cicával, név szerint Mucikával, aki egy békés kijárós cica volt. A rendőrök most megállapították, hogy a bűncselekmény elkövetésével megalapozottan gyanúsítható a 38 éves V. András semjéni, és a 24 éves V. Zsolt mezőzombori lakosok. Az eljárás megkezdődött, remélem, rendszeresen találkoznak az erősebbel. A macska tulajdonosa egy hetvenegy éves, a közelben élő hölgy volt - milyen iszonyú fájdalom lehetett neki így viszontlátni a pár nappal korábban eltűnt cicát.

A konkrét esettel és az állatkínzásokkal kapcsolatban egy nagyon jó cikk is olvasható az mno.hu-n Somogyi Zoltánnal az Állatmentő Szolgálat Alapítvány elnökével, aki Mucikát is gondozásba vette. Érdemes elolvasni.

És Mucika - nyugodjon békében:

mucika.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://legyelvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr2212724708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RékaVegan 2017.08.07. 10:50:59

Ő az az élve megnyúzott cica? Szegény Mucika...:( Idős hölgyeknek/uraknak mindenük a háziállatok.Gondolom,hogy milyen érzés lehet. Pár napja az én nyuszim is kiszökött a helyéről (név szerint Lucy) és a kutya elintézte. :( Én is rosszul vagyok miatta. Mucika meg aztán tényleg nyugodjon békében!
süti beállítások módosítása