Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gondolkozz, legyél vegán!

Gondolkozz, legyél vegán!

Mandulás morzsasüti növényi alapon

2017. július 26. - Go Vegan

A blog.hu-n itt jobb oldalt dobta fel a lenti posztot a youaremycupoftea.blog.hu-ról, és nagyon megtetszett, éppen a bevezetőben leírtak miatt. Olvassátok, készítsétek el és jó étvágyat hozzá!

"Egy hónapja élek növényi étrenden, amit eddig nagyon élvezek. Szinte pár nap alatt hozzászoktam az új életmódomhoz, ami elég hihetetlen volt és nem hiszem, hogy a közeljövőben visszatérnék az állati eredetű ételekhez, hiszen jól érzem magam így. Egy valami azért hiányzott ebből az étrendből, méghozzá a finom sütemények! A vegán sütik nagy részével az a bajom, hogy túl olajosak, hiszen a tojást általában ezzel pótolják, illetve az állaguk olyan "szétesős". Próbálkoztam én többször is különböző receptekkel, mégsem sikerült a várt állagot és ízt elérni. Egyedül a nyers vegán desszertek és energiaszeletek között volt sikerem, de hiányzott már egy igazi meleg sütemény, aminek illata sütés közben belengi a lakást és az esős angol nyárban boldogsággal tölt fel. A receptet a Hemsley and Hemsley The Art of Eating Well című könyvében találtam és kicsit átalakítottam. A könyv maga egyébként nem növényi alapú, de van benne vegetáriánus és vegán szekció is."

A recept kattintás után.

mandulas_s.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://legyelvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr5112698271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása