Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gondolkozz, legyél vegán!

Gondolkozz, legyél vegán!

Vegán jégkrém

2017. június 20. - Go Vegan

Nagyon ritkán szoktam bármilyen helyettesítő terméket ajánlani, mert tapasztalataim alapján eddig nagyon kevés finom dolog volt, amit ajánlani lehetett volna. Azt szoktam mondani, hogy nem kell a húsos ízeket rekonstruálni, mindenáron ugyanolyan ízű kajákat készíteni, mint amik húsból készülnek, mert egyszerűen nem lehet. Dicséretes a gabonakolbász, de tegyük a szívünkre a kezünket... jó, maradjunk annyiban, hogy nekem egyáltalán nem ízlik.

Na de ma! Nézelődtem a boltban a fagyasztóknál, hogy nagyon jól esne egy kis hideg, viszont mennyi tej mehet el ezekre. Erre rábukkantam a képen látható jégkrémre. Bár bennem volt, hogy ez is biztos olyan lesz, mint az eddigiek.
De nem, láss csodát, életem egyik legjobb jégkrémje. Senki nem mondaná meg róla, hogy nem tejből van! De komolyan. Az Aldiban biztos lehet kapni, ott vettem.
Az enyém a vanília- és eperjégkrém eperkoktéllal, kukoricatölcsérben volt. Bátran ajánlom kipróbálásra, tényleg nagyon finom.

A kéz a fotón a netről van letöltve, nem az enyém.

4u_vegan_jegkrem.jpg

4u_vegan_jegkrem2_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://legyelvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr5612612229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RékaVegan 2017.06.22. 09:09:03

Hogy ez vegán? Én régen nyáron mindig ilyet ettem! Jó tudni, bár nem én vettem sose, de akkoriban még a címkéjével se foglalkoztam, csak megettem. Köszi az infót!
süti beállítások módosítása