Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gondolkozz, legyél vegán!

Gondolkozz, legyél vegán!

Disznótartás nagyüzemben

2016. szeptember 18. - Go Vegan

Amikor disznóhúst eszünk, az ilyen rohadékokat támogatjuk, akik így tartják az állatokat. Mozogni sem tudnak szerencsétlen disznók, csak fekszenek a saját szarjukban, mert ki sem takarítják őket, hanem csak tömik beléjük a tápot, hogy minél hamarabb legyilkolhassák őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://legyelvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr811722023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RékaVegan 2017.07.02. 10:37:22

A 6 éves húgom az előbb nézett valami Barbie-mesét. Bementem a szobába ,amikor azt hittem,megáll a szívem. Egy nő ezt mondta a sertések és malacok láttán: „Menjünk innen,én csak a tányéromon szeretem a disznót!” Szóval már a gyerekeknek is ezt sulykolják...miközben simogatják a kutyát. Jó,a testvérem még életében csak egyszer evett húst,de remélem nem is fog.
süti beállítások módosítása