Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gondolkozz, legyél vegán!

Gondolkozz, legyél vegán!

Te lennél az ember?

2015. június 13. - Go Vegan

Ekkora rohadék az ember, ennyi szemétséget követünk el a Földön velünk élő állatok ellen. Érdemes végignézni, majd utána még egyszer és végiggondolni, hogy ezekben milyen mértékben veszünk részt.

A videó ide kattintva érhető el.

te_lennel_az_ember.PNG

A bejegyzés trackback címe:

https://legyelvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr877541428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RékaVegan 2017.05.09. 14:31:31

Amikor régen láttam, három hónapig csak nehezen aludtam el. Nagyon sokkolt és akkor azt mondtam, hogy vega leszek. Aztán meg vegán lettem. Egyébként a Tűzhozó c. könyvben van egy Ember című fejezet, és amikor a szarvasborjú először lát embert,megkérdezi anyjától,hogy mért kell tőle félni.A válasz az,hogy az ember nem éhség miatt vadászik. Kérdezi a borjú,hogy akkor miért. Anyja válasza valami olyasmi,hogy mert az ember mindent megzabál,talán mert megteheti,és hogy az ember az erőszak hordozója,aki rabságba hajtja az állatokat. Itt az igazság.
süti beállítások módosítása