Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gondolkozz, legyél vegán!

Gondolkozz, legyél vegán!

Tartjuk-e a nagypénteki böjtöt?

2015. április 03. - Go Vegan

Azon gondolkoztam reggel, hogy ma valószínűleg sokkal több vegetáriánus van/lesz az országban, mint más napokon, hiszen a nagypéntek Jézus halálának napja, így  szigorú böjti nap.

Gondoltam én, viszont egy jópofa cikket találtam a neten ezzel kapcsolatban, ami éppen arról szól, hogy az étterem vezetők tapasztalatai alapján nagyon kevesen tartják be az "előírásokat". A legjobb poén Horváth Norbert üzletvezető gondolata: "A főételek közül egyikben sem lesz hús, de az első fogás Jókai bableves. – Ha hús nélküli menüt állítottam volna össze, valószínűleg többen reklamálnának, mintha nagyböjt idején is szerepel hús a menükínálatban – magyarázta".

Pedig "A keresztre feszítés vetülete, hogy az ember a böjttel lemondjon olyan kényelmi dologról, mint a hús. Aki ezt komolyan veszi, annak nem lehet nagy nehézség betartani ezt az előírást – fogalmazott a (szegedi?) belvárosi plébánia vezetője.

Ennyit arról, hogy mindenki templomba jár és hívő, és valahogy mindig minden interjúban, nyilatkozatban előkerül a vallás és a tanítások fontossága. Amit persze mindenki betart, hiszen józan életet él. Otthon meg amikor nem látják, tolja a húst meg a sonkát még Nagypénteken is.

A cikk ide kattintva olvasható el.

sonka.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://legyelvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr557335408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása