Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gondolkozz, legyél vegán!

Gondolkozz, legyél vegán!

Vegánnak lenni

2015. január 26. - Go Vegan

Olvastam egy jó cikket a vegánságról és teljesen egyetértek vele én is.

"A legtöbb vegán, akivel beszélgettem, a tejtermékekről állt le a legnehezebben, s annak idején én is. Miért? Mert a tehéntej kazeint tartalmaz. A kazein egy olyan anyag, ami az emésztés során kazomorfinná alakul. Ez a morfiumnak egy nem is éppen távoli rokona. Nyugtató hatású és egy fajta függőséget okoz. Ez a természetnek egy frappáns megoldása arra, hogy a boci a legelőn mindig visszatérjen a mamájához, mindig akarjon még-még tejet inni. Ez teljesen természetes, így van rendjén. Bennünk azonban - az egyetlen fajban ezen a bolygón, ami más faj anyatejét fogyasztja, ráadásul felnőtt korban is – függőséget okoz a kazomorfin. No, azért ez nem egy olyan függőség, mint egy komolyabb drog vagy alkohol probléma. Ha az ember néhány hétig nem fogyaszt tejterméket, szépen elmúlik a hiányérzet. Ez nem egy olyan dolog, amivel takarózni lehet „jaj, én olyan gyenge ember vagyok, nem tudok leszokni a tejről, ahogy a cigiről se tudok” vagy ilyesmi.

Nem, valójában nem ez tartja vissza az emberek többségét a vegán életmódtól…
…hanem a tévhitek:
1. Az állatokat lehet úgy használni, hogy az nekik ne legyen rossz.
2. Az állatok használata létszükséglet.
3. A vegán étrend nem fenntartható.
4. Vegánnak lenni drága.
5. Vegánnak lenni nehéz."

Mind az öt állításra a válaszom az, hogy egyáltalán nem igaz.

Forrás: Vegán Állatvédelem fb oldal - Állatvédők Könyve 126. oldal

konyvcimlap.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://legyelvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr27108629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása