Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gondolkozz, legyél vegán!

Gondolkozz, legyél vegán!

Vegán sütőtök krémleves

2014. október 23. - Go Vegan

Az Antalvalin találtam ezt a receptet. Igazi őszi-tél eleji finomság. Persze sok sütőtökös recept van a neten, de azért ezt a változatot teszem fel, mert ez nem egy átlagos változat, hanem hagymás és almás. Szóval minden van benne, ami jó. Kicsit vegánosítottam...

Hozzávalók:

    - 1 kis fej vöröshagyma
    - 2 kisebb alma
    - 0,5-1 közepes méretű sütőtök
    - tisztított víz/tej/növényi tej
    - pici himalája só
    - édesítésre: méz cukor

Elkészítése:

    - Az almát és a tököt megpucoljuk, felkockázzuk.
    - A hagymát pici sóval megdinszteljük.
    - Hozzáadjuk az almát és a tököt, majd felöntjük annyi vízzel, amennyi éppen ellepi.
    - Kicsit édesítjük (legjobb a méz, de az nem vegán, úgyhogy maradjunk a cukornál).
    - Opcionális lépés: Egy tányérnyi tököt kiszedünk, ez lesz a levesbetét.
    - Botmixerrel pürésítjük a levest. Hígítjuk tejjel, növényi tejjel vagy tisztított vízzel. (Én vízzel készítettem, nagyon finom volt így is. Vagy lehet növényi tejszínt tenni hozzá, de szerintem fölösleges.)
    - Visszatesszük a tökdarabkákat a levesbe.

sütötökkrém.jpg

Forrás: http://antalvali.com/boszorkanykonyha/eheto/levesek/sutotok-kremleves.html

 

A bejegyzés trackback címe:

https://legyelvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr406819379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása