Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gondolkozz, legyél vegán!

Gondolkozz, legyél vegán!

Vegánok

2013. augusztus 20. - Go Vegan

Itt a blogban korábban volt már Tyson, mint sikeres sportoló és egyben vegán, ma pedig belefutottam abba az infóba, hogy Carl Lewis is vegán, sőt az volt karrierje csúcsán is.

Fiatalabbak kedvéért, ki ez a Carl Lewis: 52 éves, a saját marketing cégét vezető úriember. Hány ilyen van, miért róla írsz? - hallom a kérdést.

Azért mert ő fiatal korában 10 olimpiai érmet (ebből 9 aranyat) és 10 világbajnoki érmet (ebből 8 aranyat) nyert 1979–1996 közötti pályafutása alatt. Elképesztő!

Lewis a rövidtávfutásban (100 m, 200 m) és távolugrásban jeleskedett. Háromszor az év atlétájának választották. Több világcsúcsot állított fel 100 méteren, 4 × 100 m és 4 × 200 m váltókban. A fedett pályás távolugrás világrekordját 1984-től tartotta, és 65 egymást követő győzelmével a sportág egyik leghosszabb veretlenségi sorozatát mondhatja magáénak. A Nemzetközi Olimpiai Bizottság 1999-ben az évszázad sportolójává nyilvánította.

Mindezt hús nélkül... na ugye, hogy nem kell.

Ő erről ezt mondja: "30 évesen, vegánként voltam a legjobb formámban." "Rájöttem, hogy az embernek nincs szüksége arra a proteinre, ami a húsban van, ahhoz hogy sikeres atléta legyen. Tény, hogy a legsikeresebb évem, az az év volt, amikor vegán lettem. Sőt, ahogy folytattam a vegán étkezést, ellenőrzés alatt tudtam tartani a súlyomat is, és jól is néztem ki. Élveztem, hogy többet ehetek, és jól érzem magam."

Szerintem sem volt semmi baj a kinézetével...

Carl Lewis.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://legyelvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr555467853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása