Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gondolkozz, legyél vegán!

Gondolkozz, legyél vegán!

Vegánok

2013. augusztus 10. - Go Vegan

Rengeteg ismert ember vegán, nem is gondoltam volna, hogy mennyien és kik ők. Kit érdekel, hogy ki ismert, ki nem - hangzik el egyből a kérdés - miért lennének ők különbek, mint mi?

Nem különbek, miért lennének, de sokkal könnyebben eljutnak az üzenetek az emberekhez, ha azt egy olyasvalaki szájából hallják, akit "ismernek". Ilyen szempontból pedig fontosak (és természetesen olyan szempontból is, hogy miattuk sem szenved egy állat sem).

Nem sorolok fel itt most senkit - hogy "hű ő is", meg "na, róla nem is gondoltam volna" és hogy "nahát, ez tök érdekes", majd úgyis megjelennek az oldalon, de a legérdekesebb nekem személy szerint a lenti kép vegán témában:

tyson.jpg

Nem lehet? De bizony, a képen Mike Tyson nehézsúlyú boksz világbajnok látható. Mindig is érdekesnek találtam az életét, folyamatosan utána olvastam, éppen mi van vele - összeértek a szálak :)

A bejegyzés trackback címe:

https://legyelvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr815455164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása